Iznimno mali radijus zakretanja, fleksibilnost i kompaktnost bez premca čine ovaj stroj pravim izborom za rad na urbanim gradilištima s ograničenim prostorom. Jedinstvena trodijelna grana nudi izvanrednu visinu ispuštanja i uklanjanja za svoju klasu, kao i izvrsnu stabilnost. Snažni TNV motor od 53,5 kW s elektroničkom kontrolom impresionira svojim visokim performansama i niskom potrošnjom goriva. Vozači također imaju koristi od prostrane, ergonomske kabine s brojnim detaljima za udobnost kao standard.
KOMPAKTNOST
B7 Sigma-6 je najkompaktniji model bagera u klasi od 8 do 10 tona. Njegov radijus zakretanja od 1.320 mm je 34% manji od usporedivih strojeva sa zglobnom granom. Njegove transportne dimenzije su samo 5.850 mm x 2.270 mm x 2.680 mm. Kompaktna veličina omogućuje operateru potpuno okretanje od 360 stupnjeva u traci širokoj samo 2,7 metara - zauzimajući samo jednu traku. Zbog toga je ovaj bager idealan za gradilišta u urbanim područjima s ograničenim prostorom.
JEDINSTVEN BOOM KONCEPT
Grana Yanmar Sigma je trodijelna podesiva grana s iznimno malim radijusom zakretanja, povećanim kapacitetom dizanja i optimalnom preglednošću radnog područja. Blista s drugim prednostima: visinom ispuštanja i iskopa koja je izuzetna za svoju klasu u kombinaciji sa značajnom dubinom kopanja. Prilikom rada u uskim rovovima s pomaknutom granom, drugi dio grane ne udara u lijevu oplatu - za razliku od konvencionalnih bagera.
FLEKSIBILNO I PRODUKTIVNO
Čak i s dodatkom, sveukupna fleksibilnost ovog stroja čini kopačem lakim manevriranje i svladavanje prepreka. Drugi zglob kraka omogućuje bočni pomak s priključkom bez potrebe za rotiranjem gornjeg okvira. Ovo predstavlja veliki dobitak u smislu produktivnosti i vidljivosti za operatera.
IZUZETNO STABILNO
Kompaktni bager B7 Sigma-6 nudi izvrsnu stabilnost zahvaljujući jedinstvenom dizajnu grane, budući da je osovina grane blizu težišta stroja. Stroj je stoga idealan za podizanje i spuštanje tereta na povišenim površinama. Osim toga, opremljen je patentiranim VICTAS sustavom. Ovaj jedinstveni asimetrični uzorak gusjenice povećava prianjanje, omogućujući rukovanje teškim teretima koji zahtijevaju premještanje kraka s najkompaktnijim Yanmarovim strojem u svojoj klasi.
SNAŽAN EKOLOŠKI MOTOR
Napredni TNV motor od 53,5 kW koji je razvio Yanmar ispunjava zahtjeve EU Stage V za emisije zahvaljujući recirkulaciji ohlađenih ispušnih plinova (EGR) - što drastično smanjuje emisije dušikovih oksida. Osim toga, filtar dizelskih čestica (DPF) pomaže u smanjenju emisije ispušnih plinova. Ostale ekološke značajke uključuju izravno ubrizgavanje goriva za čišće izgaranje i common rail sustav za fino podešavanje vremena motora. Uz to, zahvaljujući ekskluzivnom sustavu regeneracije, smanjeni su zastoji zbog začepljenja filtera i operacija čišćenja.
ELEKTRONIČKO UPRAVLJANJE MOTOROM
Potpuno elektronička kontrola nudi inteligentne performanse i manevriranje, s pogonskim motorima koji se automatski prebacuju prema zahtjevima snage. Strojar tako uvijek dobiva optimalan omjer brzine i učinka, što olakšava korištenje. Osim toga, u Eco načinu rada, broj okretaja motora smanjen je za 300 o/min kako bi se dodatno smanjila potrošnja goriva. Ako se upravljačke poluge ne pritisnu 4 sekunde, motor će ići u mirovanje. Kao rezultat, razina buke i emisije mogu se smanjiti uz potrošnju goriva.
OPTIMALNA KONTROLA
Stroj je opremljen ViPPS hidrauličkim krugom s proporcionalnom kontrolom kroz tri pumpe promjenjivog protoka i ventil s više ulaza. Ovisno o operaciji koja se izvodi, pumpe se automatski uključuju, što olakšava rukovanje strojem. Kombinacija protoka crpke pomaže u povećanju brzine rada i omogućuje neometano i istovremeno izvođenje svih funkcija, čak i dok B7 Sigma-6 vozi.
PROSTRANA I UDOBNA KABINA
Yanmar je mnogo pažnje posvetio upravljačkoj konzoli kako bi povećao udobnost, a time i produktivnost. Nova kabina je i šira i duža, te iznimno prostrana za svoju klasu. Također smo uspjeli značajno smanjiti razinu buke u unutrašnjosti. Sjedalo sa zračnim ovjesom je standardno i može se podešavati na različite načine, pojedinačno ili zajedno s konzolama, što je uglavnom moguće samo na velikim bagerima. To omogućuje strojaru da lako pronađe svoj optimalni radni položaj. Druge prednosti su integrirani klima uređaj, pretinac za dokumente koji se može zaključati i radio s USB priključkom.
LAGANO ZA ODRŽAVANJE
Poklopac motora i desna bočna ploča mogu se lako otvoriti za svakodnevno održavanje. To omogućuje pristup svim glavnim servisnim točkama uključujući filtar zraka, hladnjak, pumpu za dolijevanje goriva, bateriju, spremnik goriva, spremnik hidrauličkog ulja, itd. Osigurači i releji nalaze se ispod sjedala radi lakšeg pristupa. Dizelski filtar čestica (DPF) i dizelski oksidacijski katalizator (DOC) ne zahtijevaju održavanje, dok filtar čađe (SF) treba čistiti samo svakih 3000 sati rada.
SMARTASSIST PAMETNA POMOĆ
Možete upravljati midi bagerom B7 Sigma-6 s jedinstvenim sustavom upravljanja voznim parkom koji je razvio Yanmar. Ovaj kompaktni uređaj omogućuje optimalno praćenje položaja i statusa vaših strojeva koristeći najnoviju telematsku tehnologiju. Uz poboljšanu sigurnost i planiranje održavanja, sustav također pomaže u povećanju radnog potencijala. Pružanjem informacija u stvarnom vremenu dobivate potpunu kontrolu i možete daljinski nadzirati i upravljati svojim strojevima putem osobnog računala ili pametnog telefona.