Visoke performanse uz nisku potrošnju goriva samo su jedna od mnogih prednosti ViO12-2A. Također je jednostavan i praktičan za korištenje i izuzetno jednostavan za održavanje. Proširivo podvozje čini ga strojem bez repa s dodatnom stabilnošću i povećanim kapacitetom podizanja. Robustnosti i stabilnosti bagera doprinosi i šasija izrađena od jednog lijevanog dijela. Sa svojim dužim gusjenicama, izdržljivim dijelovima i snažnim aksijalnim klipnim pumpama, nadmašuje ostale strojeve dostupne na tržištu.
PRODUŽIVANJE PODVOZA
Podvozje, koje se može produžiti do 1000 mm, povećava prednju stabilnost, kapacitet podizanja i udobnost rada. Kada je uvučen, mjeri samo 830 mm i još je lakši za manevriranje zahvaljujući smanjenoj širini. Brzo i lako sklopivi nastavci štita trajno su pričvršćeni i ne mogu se izgubiti. Šasija, izrađena od jednog lijevanog dijela, nudi dodatnu robusnost i također služi kao stabilizirajuća protuuteg tijekom okreta stroja za 360 stupnjeva. Sa 1440 mm, gusjenice su duže od ostalih modela u klasi.
KOMPAKTNOST
ViO12-2A pravi je model rovokopača bez repa. Čak i s produženim podvozjem, niti protuuteg niti prednji dio gornjeg okvira ne prelaze širinu gusjenica. To ga čini sigurnim, svestranim i lakim za korištenje u skučenim prostorima. Stražnji dio ima prevjes od samo 85 mm čak i kada je izvučen. S polugom, radijus zakretanja sprijeda je 1080 mm dok je radijus straga samo 650 mm – pravi plus u skučenim prostorima. Dulji lanci također poboljšavaju stabilnost i udobnost vožnje.
SNAŽAN
Trocilindrični motor je ugodno tih i ima malu potrošnju goriva. Zajedno s naprednim sustavom hlađenja, pruža izvrsne hidrauličke performanse bez pregrijavanja čak i u tropskim klimatskim uvjetima. U pogledu sile potiskivanja (13,9 kN) i sile paranja (5,8 kN), usporediv je s drugim strojevima dostupnim na tržištu, ali ih jasno nadmašuje svojom dubinom kopanja od 1950 mm. Rad bez smetnji moguć je zahvaljujući dvjema crpkama s promjenjivim protokom i sigurnosnim prekidačem. Aksijalne klipne pumpe također nude bolje performanse od uobičajenih zupčastih pumpi. Prekidač za drugu brzinu vožnje je standardan i omogućuje vožnju stroja do 4 km/h.
JEDNOSTAVAN ZA KORIŠTENJE
Ergonomski rad vozača pažljivo je razmotren. Sve kontrole su nadohvat ruke; precizne upravljačke palice s obje strane sjedala čine upravljanje još lakšim. Ovo pojednostavljuje kontrolu svih pokreta stroja. To povećava preciznost, ukupnu produktivnost i udobnost vozača.
LAGANO ZA ODRŽAVANJE
Kod bagera ViO12-2A naglasak je stavljen na jednostavno održavanje i servisiranje. Trebalo bi smanjiti vrijeme zastoja i produljiti vijek trajanja. Dijelovi koje treba servisirati dostupni su brzo i jednostavno. Na primjer, prednji hidraulički razvodnik je izravno dostupan, a motor je također lako dostupan za svakodnevno održavanje preko velikog poklopca motora. Hidrauličke cijevi na stražnjoj strani ruke također su lako dostupne. Budući da su cijevi podijeljene u nekoliko dijelova, u slučaju kvara potrebno je zamijeniti samo zahvaćeni dio. Za razliku od konkurentskih strojeva, Yanmar koristi vrlo malo plastičnih dijelova. To povećava izdržljivost i daje mini bageru najveću prodajnu vrijednost u svojoj klasi.